2016. július 8., péntek

'A dal ami...' - 2.nap

Hello, it's me!~ 

2.Nap - A dal amit azoknak üzenek, akik mindig beleszólnak a dolgaimba.
 Uh, lassan találni kéne egy normális köszönést, nem de? >_<
Igen, tudom, tegnap nem posztoltam, de fotózásom volt Debrecenben, ami innen azért elég messze van, úgyhogy ja. Aludtam úgy kb. három és fél órát, de még most is úgy érzem magam mint a mosott sz*r. Sorry guys, ez van. 
 Egyébként ehhez a kategóriához bár dalt az nem, de embert rengeteget tudnék mondani. Komolyan fel nem bírom fogni miért érzik úgy a körülöttem lévő seggfejek... khm ... emberek, hogy bármi közük van az én személyes dolgaimhoz? Ah, nevermind. Nem fárasztom ezzel magam. 
 Mint a képről a K-pop terén jártasabb emberek már tudhatják, ma a Tara N4 Jeon Won Diary vagy más néven Countryside Life című dalára esett a választásom. 
 Tudom hogy ennek semmi köze a kategóriához, de az egyik ok amiért erre a dalra esett a választásom, az, hogy nagyon tetszik maga a klip. A színvilág, a ruhák, a tánc... minden. Meg persze a dal is, pedig ha valaki, akkor én tényleg nem vagyok annyira oda a T-ara dalaiért. Jó, ez a dal lehet épp azért tetszik, mert ez egy sub-unit. ㅋㅋㅋ
 És most jön a lényeg. A szöveg annyira én vagyok, hogy az nem igaz. Komolyan azt hittem nem fogok ehhez a kategóriához dalt találni, de aztán eszembe jutott ez a csoda. Pontosabban Cherry eszembe juttatta de az mellékes. ㅋㅋㅋ
 Ettől a sub-unittól szívesen meghallgatnék még pár szerzeményt, bár ők tudtommal csak egy botrány miatt alakultak. *1 perces csend a lelkivilágomért*... Sad story.

 Viszont köszönöm hogy elolvastátok ez a bejegyzést, tudom hogy rövid lett, de holnap két posztot is hozok kárpótlásként. ^^~♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése