2016. július 9., szombat

OMFG! - Kiakadtam

Oh. My. God! °-°

 Kiakadtam. De rendesen. Na, jó, azt hiszem el is kéne magyaráznom, mert tényleg nem fogtok megérteni semmit. Történt, hogy tegnap unalmamban felment Instagram-ra, és olyan szinten felidegesítettem magam mint még azelőtt valószínűleg soha. 
 Rólam tudni kell, hogy majdnem minden rookie lánycsapatból van egy tag akit imádok.Mármint jobban mint bármelyik másik tagot. Például Twice: Momo, Oh My Girls: Mimi és persze Red Velvet: Yeri. Ezekért a a lányokért foggal-körömmel harcolok, és ha kell tűzbe teszem értük a kezem. Nos, történt hogy épp egy 'k-pop confession' oldalt böngésztem mikor ráakadtam valamire. *észbe kap* Jaj, tényleg! Lehet többségeteknek halvány lila gőze sincs arról hogy mi ez az egész 'k-pop confession' dolog. Nos, röviden tömören, van Instagramon egy kb. 3-4 admin által működtett fiók, ahova instás üzenet formájában úgymond véleményeket küldhetsz be egy-egy comeback-ról, idolról, bandáról stb. teljesen névtelenül. Pontosabban, az adminok tudni fogják hogy te küldtek be (bár néhány oldalon törlik a régebbi üzeneteket), de mire poszt formájában viszont látod majd, a neved már nem lesz ott. Ennek az egésznek még az a különlegessége hogy a szöveget amit küldesz rászerkesztik egy-egy képre, amit küldhetsz te magad is, de ha neked nincs kedved az adminok keresnek egyet pl. az adott bandáról. 
Ez itt egy teljesen békés "vélemény".
Szóval egy ilyen oldalon találtam rá egy olyan "véleményre" miszerint. A Red Velvet helyett a Twice lesz az új Girls' Generation, mert hogy a Red Velvet színvonalát lerontja Yeri és stb., és stb. 
 Őszintén szólva Yeri sokkal tehetségesebb mint a Twice egy bizonyos agyonistenített tagja, akit nem nevezek néven, de szerintem mindenki tudja kiről van szó. (Khm... Sana...khm).
 Én megértem hogyha valaki nem szívleli a Red Velvet-et, esetleg Yeri szúrja a szemét, de ha nincs semmi jó amit mondanál, inkább ne is szólalj meg

Mondjuk én már alapból ezt a "jövőbeli Girls' Generation" dolgot sem tudom hová tenni. BlackSone vagyok már egy darabja, és igen, kívánom hogy egy nap a Red Velvet is egy ilyen tisztelt, népszerű és sikeres legyen, de biztos hogy nem lesz olyan hogy következő Girls' Generation vagy 2NE1

 Ti mit gondoltok erről az egészről? Nyugodtan írjátok meg nekem drága kis lemonades!Na, most megyek, hamarosan posztolok még. Legyetek rosszak! ♥~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése