2016. július 2., szombat

Love me, Mickey

 Haii dear lemonades~ !

 Szóval ma hajnali 2 körül feküdtem le és elég hamar be is aludtam. Emlékszem, hogy még egy Mickey egér részt megnéztem még, aztán jött egy újabb...Bár azt ne kérdezzétek hogy én mi a francért néztem Mickey egeret, egyszerűen érdekelt hogy ez a - bambulós, imdánivaló - majom mit szeret rajta. Igaz a részből annyira emlékszem hogy Mickey meg a barátai valami várba akartak eljutni de nevermind.Én egyébként bírom Donaldot, ami nem véletlen, hiszen hasonlítunk. Ugyanolyan élettel és vidámsággal teli élőlények vagyunk. Lol... ez most esküszöm úgy hangzik, mintha egy Mickey rajongói oldalon járnátok. Áh, annyira azért nem vagyok oda érte, hogy oldalt is nyissak róla. Éppen most kezdtem bele ebbe is... Az OMG-s fanoldalamat is szerkeszthetném, de nincs róluk semmi hír mostanában a Windy day óta.Bevallom szomorú is vagyok emiatt, de a lusta és fáradt oldalam annyira nem bánja. Na jó, azért de... hiszen az Oh My Girls a kedvenc lánycsapatom a 2NE1 után és nagyon jó lenne már ha gyakrabban adnának ki dalokat. Így is nehéz nekem, hisz most Minzy is kilépet a 2NE1-ból, még mindig szüneten vannak. Bár YG papa azt mondta hamarosan - azaz idén nyáron - 2NE1 comeback, de valahogy kétlem. A Mickey Mause-ra visszatérve egy kicsit...
Csak szerintem kissé kóros ez a Mickey mánia?.xP Jó, persze semmi gáz azzal ha szereti, de ennyi Mickey egeret egy helyen. Ha ezzel lennék körülvéve, akkor... nos örülnék, mert az ő cuccai, de szinte már félnék. Nem is tudom, hogy nekem miből van ilyan "gyűjteményem". Hmm... talán semmiből. Ezzel egyébként csak az az egy gondom van, hogy szépen lassan mindent elront nekem. Most a Disney egyik legismertebb szimbólumát is sikerült. Már arról is ő jut eszembe, ha a véletlen folytán eddig nem így lett volna. Mondjuk sehogy sem fér a fejembe hogy miért nem inkább Minnie egeret szereti, de sebaj. :D
 Reggel amikor felkeltem, annyira nem tudtam kinyitni a szemeimet, hogy nem is láttam semmit. Mondjuk még sötét is volt. Eleinte csak tapogatóztam, de gyorsan felkaptam magamra valamit. Anyum megmelegítette a tegnapi ramen-t, aztán elindultam 6:30-kor, hogy elérjem a 6:45-ös buszt. Még ott is félig álomban utaztam. Szeretek azon az útvonalon menni. Igaz, hogy előbb kell indulnom, kitérő és hosszabb az út... DE ha azzal megyek akkor megúszom a reggeli heringpartit a 3-as metrón és mivel az út nagy részét a buszon ülésem teszi ki, ezért szimpatikus. Olyankor csak zenét hallgatok, nézek ki az ablakon és mindenfélén gondolkozom. Az a baj viszont, hogy ez a busz csak 9-ig jár, szóval ha utána van valami dolgom, akkor muszáj a jól megszokott villamost és metrókat választanom.

Tudnotok kell, hogy nekem szokásom teszteket kitölteni, meg mindenféle kihívásokat végigcsinálni.Emlékszem úgy kezdtem az évet, hogy ez lesz a "kihívások éve". Valamennyire be is jött... Nem számít már, mert itt vagyok és ezért most is kitöltök egy rövidebbet. Illetve ez csak arról szól, hogy ki kell emelni, ami igaz rám, de remélem most kezdetnek ez is megfelel. ^^ Gyorsan itt el is köszönnék.Remélem mindenki szuperül van! Feküdjetek le időben!

TÖBB, MINT KÉT CICÁD VAN
azzal élsz, akivel most együtt jársz
allergiás vagy valamilyen ételre
SZERETSZ VIDEÓJÁTÉKOKKAL JÁTSZANI 
SZERETSZ VOCLAOIDOT HALLGATNI
a superwholock fandomhoz tartozol
szeretsz képeken szerepelni
SZERETSZ KÉPEKET CSINÁLNI
MŰVÉSZNEK TARTOD MAGAD
TÖBB, MINT 4 ELMENTETT URL-OD VAN
kiolvastad az egész Harry Potter sorozatot
a legújabb iPhone-od van
szeretsz kempingezni
holnap iskolába kell menned
jelenleg hétvége van
NAPOS AZ IDŐ ODAKINT
esik az eső odakint
UNATKOZOL
OTAKU VAGY  
KIHÚZTÁK A BÖLCSESSÉG FOGAD
van / volt fogszabályzód
hordasz szemüveget / kontaktlencsét
találkoztál már valakivel élőben, akit online ismertél meg
behívtál ma valakit
dolgoznod kéne valamin
LAPTOPOT HASZNÁLSZ
asztali számítógépet használsz
MA MEGÖLELTÉL VALAKIT
tudsz vezetni
a kedvenc színed a piros
A KEDVENC SZÍNED A LILA
a kedvenc színed a zöld
az Egyesült Államokban vagy éppen
ISMERSZ VALAKIT, AKI ÁZSIÁBAN ÉL
van szerepjátékos karaktered
SZERETSZ AZ EMBEREK ELŐTT ÉNEKELNI
KÖNNYEN ZAVARBA JÖSSZ

voltál már részeg
voltál már másnapos
az idősebb testvére(i)ddel élsz
a fiatalabb testvére(i)ddel élsz
megcsókoltál valakit
a múlt héten befejeztél egy könyvet az elmúlt három napban
befejeztél egy sorozatot az elmúlt három napban
nem abban az országban vagy most, amelyben születtél
több, mint két nyelvet beszélsz
nyertél már giveawayen tumblrön
egy barátoddal vagy most
MÉG MINDIG PIZSAMÁBAN VAGY

Forrás: Tumblr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése