2016. július 9., szombat

A dal ami... - 3.nap

I-i-i fe-e-el ba-a-ad!Hey, everybody!

3.Nap - A dal ami jellemez amikor a barátaimmal lógok 
 Na, a mai dal pont nem jellemez, mert ugye a barátaimmal általában boldog vagyok. Ma viszont elképesztően rossz napom volt. Alig estem haza, és már majdnem el aludtam mikor eszembe jutott hogy ennek a kihívásnak ma van a harmadik napja. (A másik ma kirakott bejegyzést még tegnap előtt írtam.) Szóval igen, fel keltem csak azért hogy ne mulasszak el valamit amit megígértem nektek. Igen, tudom hogy nem vagyok annyira olvasott hogy eme poszt kihagyása főbenjáró bűn lett volna, de sebaj.
 Nekem főként a klip miatt az EXID nevezetű lánybanda egy régebbi dalára, az „I feel good”- ra esett a választásom. Ennek van egy rövidebb története/magyarázata is. Ugye én cserkész vagyok, - most mindenki ledöbben és tátott szájjal olvas tovább c: - és részt szoktam venni a cserkész táborokon. (Egyébként 25.-én is megyek egyre.) Nos, az egyik ilyen első napján, még két évvel ezelőtt, volt egy esti "táncház" a 14 év felettieknek. Minket - mivel persze első nap kihúztuk a gyufát - nem engedtek be, úgyhogy én és még három barátnőm a sátrunkban kellet volna hogy elüssük az időt. Khm, kellet volna.E helyett viszont felöltöztünk és másnap este belopóztunk és négyen megcsináltuk a főtéren a saját kis "táncház"- unk. Igaz, hamar lebuktunk a hangos zene miatt, de megérte.

Nos, igen. Sajnálom hogy ma nem működött olyan jól a beszélőkém de remélem azért tetszett a bejegyzés. Ha igen, nyomjatok egy like-ot, írjatok kommen-et, iratkozzatok fel vagy bármilyen módon jelezzétek hogy életben maradtatok. ♥~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése